Waar vind ik mijn wachtwoord terug?

Het wachtwoord werd je na registratie per e-mail toegestuurd. Paswoord vergeten? Vraag een nieuwe aan op de homepage.

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt op de Bosch promowebsite een account aanmaken door op "account aanmaken!" te klikken, en je gegevens in te vullen. Zodra je alles hebt ingevuld klik je op "verzenden". De bevestiging van je inschrijving en je inloggegevens worden daarna per e-mail aan je toegezonden. Let goed op dat je op tijd je account aanmaakt, voor de einddatum van de actie.

Hoe registreer ik mijn aanvraag na het aanmaken van een account?

Als je reeds een account hebt aangemaakt, kun je op onze website inloggen om uw aanvraag tot cashback of getrouwheidspremie te voltooien. Wanneer je ingelogd bent, kun je de installatiefactuur en eventueel het interventierapport uploaden of per post naar ons sturen. Vervolgens verwerken we de cashback of getrouwheidspremie.

Welke toestellen komen in aanmerking voor deelname aan de cashback?

Je vindt een lijst met toestellen onder het tabblad "Deelnemende producten".

Welke documenten moet ik verstrekken om te kunnen genieten van een cashback?

Je dient ons een geldige en gedateerde installatiefactuur te bezorgen. Je ontvangt uitsluitend een cashback als het nieuwe toestel is geïnstalleerd nadat je account is aangemaakt met de factuur als bewijs.

Opmerking: naar aanleiding van het Coronavirus heb je uitzonderlijk tot en met 31 juli 2020 de tijd om uw aanvraag af te ronden en uw factuur op te laden.

Welke documenten dien ik te bezorgen om deel te nemen aan de getrouwheidspremie?

Getrouwheidspremie: een interventierapport van een technieker van Bosch Climate Service en een geldige installatiefactuur met datum. Je ontvangt enkel een getrouwheidspremie indien het nieuwe toestel binnen de vier maanden na de interventie geplaatst is.

Wat doe ik als ik het aangekochte toestel niet kan terugvinden in de lijst op de website?

Mogelijks heeft je installateur een andere benaming gebruikt voor het toestel. Neem contact op met info@contact.boschpromo.be om te weten te komen over welk toestel het gaat.

Wat doe ik als ik nog geen factuur ontving van mijn installateur?

Registreer je alvast op de website. Indien je je factuur ontvangt voor het einde van de actie kan je deze alsnog bezorgen.

Wanneer krijg ik de terugbetaling op mijn rekening gestort?

Binnen vier weken na de goedkeuring.

Welke informatie dient er vermeld te zijn op de factuur?

Installatiedatum, Installateur, klantgegevens, type aangekochte toestel.

Is een offerte of voorschotfactuur ook geldig als bewijs van mijn installatie?

Neen. Wij moeten steeds de definitieve installatiefactuur ontvangen.

Hoe komt het dat mijn aanvraag voor cashback of getrouwheidspremie geweigerd is?

Dit kan verschillende redenen hebben. Mogelijks heb je het nieuwe toestel aangekocht buiten de geldigheidsdata van de actie of heb je geen toestel gekocht dat deelneemt aan de actie. Voor meer informatie, neem contact op met info@contact.boschpromo.be.

Ben ik verplicht mijn rekeningnummer in te vullen?

Om de cashback aan je terug te betalen, vragen wij om je rekeningnummer.

X

Privacy-instellingen

Bepaal zelf met welke cookie-instellingen je akkoord gaat. 
Je kunt deze instelling altijd wijzigen. Hierdoor kunnen echter bepaalde functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van jouw browser voor informatie over het verwijderen van cookies. Klik op onderstaande knoppen om de cookies te aanvaarden. Vergeet daarna zeker niet op opslaan en sluiten te klikken!

Kom meer over onze cookies te weten.