Het wachtwoord werd je na registratie per e-mail toegestuurd. Paswoord vergeten? Vraag een nieuwe aan op de homepage.
Je kunt op de Bosch promowebsite een account aanmaken door op "account aanmaken!" te klikken, en je gegevens in te vullen. Zodra je alles hebt ingevuld klik je op "verzenden". De bevestiging van je inschrijving en je inloggegevens worden daarna per e-mail aan je toegezonden. Let goed op dat je op tijd je account aanmaakt, voor de einddatum van de actie.
Als je reeds een account hebt aangemaakt, kun je op onze website inloggen om uw aanvraag tot cashback of getrouwheidspremie te voltooien. Wanneer je ingelogd bent, kun je de installatiefactuur en eventueel het interventierapport uploaden of per post naar ons sturen. Vervolgens verwerken we de cashback of getrouwheidspremie.
Je vindt een lijst met toestellen onder het tabblad "Deelnemende producten".
Je dient ons een geldige en gedateerde installatiefactuur te bezorgen. Je ontvangt uitsluitend een cashback als het nieuwe toestel is geïnstalleerd nadat je account is aangemaakt met de factuur als bewijs.
Opmerking: naar aanleiding van het Coronavirus heb je uitzonderlijk tot en met 31 juli 2020 de tijd om uw aanvraag af te ronden en uw factuur op te laden.
Getrouwheidspremie: een interventierapport van een technieker van Bosch Climate Service en een geldige installatiefactuur met datum. Je ontvangt enkel een getrouwheidspremie indien het nieuwe toestel binnen de vier maanden na de interventie geplaatst is.
Mogelijks heeft je installateur een andere benaming gebruikt voor het toestel. Neem contact op met info@contact.boschpromo.be om te weten te komen over welk toestel het gaat.
Registreer je alvast op de website. Indien je je factuur ontvangt voor het einde van de actie kan je deze alsnog bezorgen.
Binnen vier weken na de goedkeuring.
Installatiedatum, Installateur, klantgegevens, type aangekochte toestel.
Neen. Wij moeten steeds de definitieve installatiefactuur ontvangen.
Dit kan verschillende redenen hebben. Mogelijks heb je het nieuwe toestel aangekocht buiten de geldigheidsdata van de actie of heb je geen toestel gekocht dat deelneemt aan de actie. Voor meer informatie, neem contact op met info@contact.boschpromo.be.
Om de cashback aan je terug te betalen, vragen wij om je rekeningnummer.